Direktlänk till inlägg 5 juli 2015

Helgen lider mot sitt slut.!

Av Kia - 5 juli 2015 21:04

Japp!! Det är som sagt söndag kväll och helgen börjar lida mot sitt slut och jag sitter på jobbet och väntar på att få börja mitt första pass för den kommande veckan.. Men Solen har lyst och det har varit härligt varmt ute denna helg måste jag säga..

Vakade av på fredag morgon och kunde inte riktigt sova, dels för att det var så varmt sen för att jag längtade efter min sötnos som skulle komma. <3 

Min bästa vän hjälpte mig att färga håret i en helt annan färg, vart rätt så nöjd med resultatet =) Det blev en tur till Skeå för lite romantik med lite middag och bio, fast vi skippade de å for hem till mig där vi beställde hem mat och myste i soffan framför en film.

Senare under kvällen så packade vi in grejor och hunden i bilen och for så att hon fick bada lite, sötisen passade på att bada han med =) tyckte det var lite kallt i vattnet men han va då ingen badkruka iaf ;)


I lördags så åkte jag in till Ume för att möta upp min mor, syster och hennes två bustroll för att spendera dagen med en massa shopping och trevligheter.. Det var en mycket trevlig dag med bra sällskap och super god lunch, så man var både mätt och trött då man kom hem igen.. Lördagkvällen spenderade jag i sängen nerbäddad framför en massa serier, kunde inte varit bättre! Eller, jo den kunde ha varit mycket mycket bättre om Jocke inte hade behövt åka hem på lördag morgon.. Jag saknar han så grymt mycket! <3


Nu jobbar man 4 nätter och sen blir man ledig i 3 dagar, så jag vet inte vad man ska hitta på om man ska åka på en road trip eller om man bara ska vara hemma. Man får väl se vad som händer! =D


//

Over and out 

    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kia - 22 november 2018 20:38

månad och jag skäms att jag inte har varit aktiv sen 2016! :O  Oj vad det har hänt mycket sen dess, jag och sambon valde att skaffa barn, men det blev väl inte riktigt som vi tänkt oss.   När vi upptäckte att vi skulle bli föräldrar så blev jag...

Av Kia - 22 november 2018 20:38

månad och jag skäms att jag inte har varit aktiv sen 2016! :O  Oj vad det har hänt mycket sen dess, jag och sambon valde att skaffa barn, men det blev väl inte riktigt som vi tänkt oss.   När vi upptäckte att vi skulle bli föräldrar så blev jag...

Av Kia - 19 november 2016 17:20

..nu får jag nog allt ta och skärpa mig lite när det gäller att blogga, ser att det var ett tag sen sist jag skrev. Och som alltid har det hänt en massa saker.    I de sista inlägget så berättade jag bla att jag hade tjänstledigt för att testa på...

Av Kia - 31 augusti 2016 17:41

Det har hänt en hel del sen sist jag skrev. Vet att jag måste försöka vara bättre på att uppdatera min blogg, men de är lätt att man skjuter på det då man har andra saker för sig. Men nu tänkte jag iaf skriva av mig lite om vad som har hänt sen sis...

Av Kia - 11 juli 2016 17:48

Har det varit! Jag hade varit på arbetsintervju för snart 2 veckor sedan och i Måndags så ringde dom och meddelade att jag hade fått tjänsten om jag fortfarande var intresserad utav den, kan säga att jag blev både glad och paff utav beskedet. Men j...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards