Alla inlägg under november 2016

Av Kia - 19 november 2016 17:20

..nu får jag nog allt ta och skärpa mig lite när det gäller att blogga, ser att det var ett tag sen sist jag skrev. Och som alltid har det hänt en massa saker. 


I de sista inlägget så berättade jag bla att jag hade tjänstledigt för att testa på ett nytt jobb, men kan nu meddela att jag har sagt upp mig från båda jobben. Har dessutom fått ett vikariat på ett boende här där jag bor som räcker till slutet på Januari och jag hoppas på förlägning eller att tjänsten kommer ut så att man kan söka den.. =)

Dessutom så har jag passat på att flytta och bli sambo med världens underbaraste karl, kan inte riktigt beskriva med ord hur mycket han betyder för mig och hur mycket kärlek jag känner för honom..

Men jag saknar mina underbara vänner som jag har, måste försöka ta mig ner och hälsa på snart.. Hoppas att dom har tid att komma upp på besök nu under våren/sommaren..


Imorgn är det 1 vecka kvar till 1.a Advent, här håller jag på att baka för fullt, det har blivit både banan, äpple, päron och saffranskaka med vitchoklad..

Tänk vad tiden går, de känns om den bara springer förbi och att man inte riktigt hinner med. Tur man är ledig några dagar så att man kan pyssla på här hemma. Igår var vi ner på återvinningen med de 3.e lasset med saker som vi skulle slänga, känns som att man kan börja se ljuset i tunneln snart. =P


Nä nu blir det att gå ut och se om gubben behöver någon hjälp och sen börja med maten. 

Önskar alla som läser detta en fortsatt trevlik kväll..


// over and out

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards