Alla inlägg under mars 2016

Av Kia - 16 mars 2016 11:26

är ledig tills på fredag då det är dags för jobbarhelgen att infinna sig. Så jag passade på att städa när jag kom hem från jobbet i morse när man kände den där lilla extra enegin som brukar komma spontant ibland.


Annars är det dock en lite gråmulen dag och något blåsigt väder ute men ändå plusgrader, men jag hoppas att solen börjar kika fram under dagen så att man kan ta en långpromenad med hunden.

Men det känns verkligen underbart att våren är påväg och att solen börjar komma fram mer och mer. Längtar tills alla vägar är bara speciellt gång och cykelbanan som går ner till E4.n så att man kan börja gå där med hunden utan några problem.


Förra veckan var det sportlov för skolorna och de resulterade i att jag fick fin besök av min äldsta systerdotter och min kära mor. :) Här blev det mys på kvällarna och så han vi med att både grilla korv, åka pulka och köra skoter. Det var en mycket trött tjej på kvällen även hunden var utslagen efter att ha sprungit upp och ner för pulkbacken.


Fast nu blir det nog att göra lunch, sen lägga sig i soffan en stund framför nån film, innan det är dags att gå ner i källaren då eftermiddagen/kvällen har en tvättdejt med tvättstugan. ;)

Hoppas att alla som läser detta får en underbar dag.!


//

over and out

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards