Alla inlägg under juli 2016

Av Kia - 11 juli 2016 17:48

Har det varit! Jag hade varit på arbetsintervju för snart 2 veckor sedan och i Måndags så ringde dom och meddelade att jag hade fått tjänsten om jag fortfarande var intresserad utav den, kan säga att jag blev både glad och paff utav beskedet.

Men jag var tvungen att ringa min chef för att kolla om jag kunde få tjänstledigt innan jag kunde tacka ja till de nya jobbet och hon blev ledsen för att jag skulle sluta men samtidigt förstod hon. Så i torsdags kom beskedet att jag kunde få 6 månaders tjänstledigt för att testa på de nya jobbet, så efter jag hade pratat klart med min chef så ringde jag upp den nya chefen och tackade ja till jobbet.


Sen har jag dessutom fått rå om mina favorit tjejer, syrran och hennes döttrar kom hit till mig i onsdags och sov över sen på torsdag så åkte jag upp till dom där jag stannade tills på lördag då jag var tvungen att åka hem och jobba. Så i fredags for min syster å hennes man in till Ume och gjorde den osäker medans jag och jäntorna drog iväg och köpte mjukglass i regnet, kikade på film och lekte.

Sen på kvällen bjöds det på smörgåstårta och fredagsmys framför tvn. I lördags körde jag över Ume då jag åkte hem så jag stannade till på min favorit affär (Subway) finns nog inga godare mackor! Köpte med mig en macka till min underbara arbetskompis som hade kommit tillbaka från sin semester.


Bara så du vet kära arbetskollega så får du en att bli på ett strålande humör. Skrattar fortfarande åt din snygga stil som du hade på söndagsmorgonen när du skulle in i bilen.. ;)


I morse innan jag gick hem från jobbet så lämnade jag in min tjänstledighets ansökan till min chef. De var lite blandade känslor vill jag lova. Jag ser fram emot att få testa något nytt samtidigt som jag inte riktigt vill lämna mina underbara kollegor som har blivit mina vänner. Tur att man kan hälsa på dom utan för jobbets dörrar.


Nu blir det att göra nå mat och sedan ta en svalkande dusch innan det är dags att bege sig till jobbet och göra natt 3/3 innan man blir ledig en dag! =)


//

Over and out

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards