Alla inlägg under maj 2016

Av Kia - 3 maj 2016 21:24

Tisadag som börjar gå mot sitt slut.. Vad har man att klaga över, solen har lyst och man har boosta så mycket D-vitamin som det bara går.. Dock har det blåst rätt bra vissa stunder idag men det har ändå varit varmt och skönt ute..


Följde med en tjejkompis till havet och badade hundarna, det blev både fika och en massa surr.. Riktigt trevligt var det.. =)


      



Sen när jag kom hem så åkte jag förbi på ok för att se om dom hade fått mitt paket som inte fanns där igår fast jag hade fått sms avisering om det.. Men idag hade det kommit så, de var bara att ta ut dammsugaren och städa skuffen och sen montera ihop den nya hundburen och ställa in den där bak.. Nova trivdes då fast hon såg ut att ha väldigt tråkigt i den.. =P

 


Så efter att den var på plats och att Nova hade testlegat i den så tog vi oss en lång kvällspromenad i de fina kvällsvädret.. De är verkligen vackert så här års, man njuter verkligen..

Så nu blir det att göra kväll och krypa ner i sängen och sova så man orkar med att jobba imorgon eftermiddag och natt..


// 

Over and out

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards