Alla inlägg under augusti 2016

Av Kia - 31 augusti 2016 17:41

Det har hänt en hel del sen sist jag skrev. Vet att jag måste försöka vara bättre på att uppdatera min blogg, men de är lätt att man skjuter på det då man har andra saker för sig.

Men nu tänkte jag iaf skriva av mig lite om vad som har hänt sen sist.. Jag har bland annat tagit tjänstledigt från mitt nuvarande jobb och ska börja på en ny arbetsplats på en annan ort. Jag börjar nu på måndag efter att ha haft 2½ veckas semester och det känns rätt spännande men samtidigt skrämmande på ett sätt, istället för att sova om nätterna som jag har gjort så ska jag helt plötsligt sätta mig bakom ratten och glida runt på byn och svara på larm och så. =) 

Ser fram emot att få bekanta mig med nya arbetskamrater, men jag kommer givetvis att sakna mina underbara kollegor som jag har umgåts med på nätterna.. Jag saknar er redan, men de har ni nog förstått då jag ändå hänger på jobbet med er då jag är ledig och borde egentligen ligga i sängen! =P


Jag har även hunnit va upp till Sorsele för att träffa en kille som jag har pratat med under en längre tid men det är inte alls lätt det här med dejting och att få kemin att klicka. Men vi är iaf vänner, även om vi inte lär umgås så kan vi skicka sms och höra hur den andre mår.

Men just som jag skulle radera mitt konto på dejting sidan så fick jag ett mail av en kille som fångade min nyfikenhet, vi började prata och insåg rätt så fort att vi är väldigt lik i de mesta. Efter att ha umgåtts och ha pratat en hel del så känner jag att fjärillarna inom mig har börjat vakna till liv! Måste säga att han är inte alls som dom jag har dejtat tidigare. Han bryr sig verkligen om att jag ska må bra och påminner mig dagligen om att jag är den absolut finaste som finns. Brukar säga det till honom att det känns som jag drömmer och att jag snart ska vakna upp och inse att han är borta precis som dom andra som jag träffat.

Men än så länge är han kvar och om några timmar är han äntligen här hos mig, som jag har längtat! Känns helt underbart att få rå om honom tills på söndag då han är tvungen att åka hem. Det kommer att bli tufft att skiljas från honom, men vi båda börjar ju jobba på måndag och förhoppningsvis kommer veckan att gå fort så att det blir fredag så att vi får träffas igen.


Men nu ska jag ta och förbereda middagen så att den är så gott som klar då han kommer hit.. Hoppas att ni som läser detta får en helt fantastisk kväll.


Puss och Kram 

//

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards