Direktlänk till inlägg 25 april 2016

Usch...

Av Kia - 25 april 2016 19:58

Vilket hemskt väder det är ute idag! Snön vräker ner och så övergår det sakta men säkert till regn.
Inte alls vad man hoppats på att vakna upp till idag. Hade gärna haft sol så att man hade kunnat vara ute, men de gick ju inte så bra. Nova ville inte ens gå ut imorse för att få bli rastad.
Katterna höll sig inne i värmen istället.

Förra veckan var jag och mina arbetskollegor och provade ut våra nya arbetskläder som vi ska få utav kommunen. Säger bara en sak..... vilket skämt.!!!
Vissa kläderna var små i storleken, ett par byxor i xxxl fick jag inte på mig och en tröja i L var för liten samt att en i xl var en aning för stor. Hittade en klänning men den nådde ner till slutet på vaderna.. ?
Sen var inte färgerna dom bästa heller, mörka färger på allt utom T-shirtarna. Hur kan det vara så svårt att kunna få lite gladare och ljusare färger till oss som jobbar inom vården? Men vi får väl se hur detta slutar.. ?

Nä nu är det snart dags att börja jobba. Man kanske skulle ta och byta om kanske!?

//
Over and out
?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kia - 22 november 2018 20:38

månad och jag skäms att jag inte har varit aktiv sen 2016! :O  Oj vad det har hänt mycket sen dess, jag och sambon valde att skaffa barn, men det blev väl inte riktigt som vi tänkt oss.   När vi upptäckte att vi skulle bli föräldrar så blev jag...

Av Kia - 22 november 2018 20:38

månad och jag skäms att jag inte har varit aktiv sen 2016! :O  Oj vad det har hänt mycket sen dess, jag och sambon valde att skaffa barn, men det blev väl inte riktigt som vi tänkt oss.   När vi upptäckte att vi skulle bli föräldrar så blev jag...

Av Kia - 19 november 2016 17:20

..nu får jag nog allt ta och skärpa mig lite när det gäller att blogga, ser att det var ett tag sen sist jag skrev. Och som alltid har det hänt en massa saker.    I de sista inlägget så berättade jag bla att jag hade tjänstledigt för att testa på...

Av Kia - 31 augusti 2016 17:41

Det har hänt en hel del sen sist jag skrev. Vet att jag måste försöka vara bättre på att uppdatera min blogg, men de är lätt att man skjuter på det då man har andra saker för sig. Men nu tänkte jag iaf skriva av mig lite om vad som har hänt sen sis...

Av Kia - 11 juli 2016 17:48

Har det varit! Jag hade varit på arbetsintervju för snart 2 veckor sedan och i Måndags så ringde dom och meddelade att jag hade fått tjänsten om jag fortfarande var intresserad utav den, kan säga att jag blev både glad och paff utav beskedet. Men j...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards