Alla inlägg den 12 juni 2015

Av Kia - 12 juni 2015 23:08

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade... Men nu får jag väl ta och skriva en rad eller två.

Veckan har hitentills bjudit på en hel del resor och annat smått och gott, började med att jag äntligen fick mitt sommar schma utav min chef med start på söndag natt! Sedan så kom skatteåterbäringen ;) den var efterlängtad vill jag lova, började med att införskaffa en ny stor bur till Lenny (kaninen) så förhoppningsvis så kommer den till veckan..


Igår blev det en road trip till Dollarstore i Lycksele, en bra butik de där.. =D Idag blev det en road tripp till Ume för att inflrskaffa några saker till lägenheten samt så handlade jag en Rullgardin (mörkläggningsgardin) till jobbet så nu lär inte ljuset på nätterna störa då man skall sova.


Ikväll blev det ännu en road trip fast till Skellefte där det bjöds på bio (Jurasic World) och trevligt sällskap.. Filmen var grymt bra! =) Så nu är man hemma och har intagit soffläge för lite mer film innan det är dags att krypa till kojs för i morgon nalkas det natt jobb, sisa journatten innan man går upp till vaken natt för sommaren.. 


\m/

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards